Lys inni bord

Hei. Jeg har nå bygget ferdig bordet mitt som 90 literen skal stå på. Har laget hylle til min 15 liter, men må ha lampe til. Kan jeg bruke denne eller denne? Eller hvis jeg fjerner stativet på denne?
RunarH
Hei. Jeg har nå bygget ferdig bordet mitt som 90 literen skal stå på. Har laget hylle til min 15 liter.


Bordet kan ses fra 17. november på siden min
Hadde selv gått for den saken med 8W T5-rør. Rett å slett siden det her er mest å velge blandt som er egnet til våre kriterier.

Husk at dette utstyret ikke er verken beregnet, eller godkjent for den høye fuktigheten det er rett over ett kar.
Dekk-glass er derfor sterkt å anbefale.
Har sett at det er mange som bruker denne men det blir vel, som sagt, best med 8W T5 lysrør...
Det er ikke noe i veien med kompactrør, men det er litt mer plunder å få dette til å funke etter hensikt.

Elektronikken står om jeg ikke husker feil i en egen boks utenfor disse lampene (noen ganger i sokkelen, der det ikke er skruvefesting av armen), og må selvsagt tas med når en setter dette opp.

Det å feste selve lampedelen er ikke noe problem, men er jo en tanke mer jobb enn ett armatur som er designet for å festes slik armaturet til T5-røret er

Har selv en del kompactrør rundt omkring, og disse er merkbart mindre lyssterke enn T5-rør. De 3W-ene i forskjell bør derfor ikke bety annet enn at du bruker marginalt mindre strøm :p

Kan nevne at over 11litern kjører jeg med 2*7W kompactrør, hadde jeg tenkt med hue i stedet for ræva når jeg laget armaturet, ville det blitt 4*7W i stedet
Planen var ett hardcore NANO-plantekar, men nå blir det heller ett reke og mosekar.
Vil det være nok med ett 8W lysrør til en 13 liter?
RunarH
Vil det være nok med ett 8W lysrør til en 13 liter?
Kommer helt ann på hva du skal ha i karet, selvsagt Men siden T5 er en tanke kraftigere enn T8, har du etter min mening mer enn nok lys til de fleste formål.
Ok. Kjøper den da. Takk for svar
ÅÅÅH! De får ikke denne inn i Åsane Men pappa skal kanskje til Kr.Sand etter jula og da kjører han forbi Stavanger og kan gå innom der
Tilfeldig bekjentskap
© T.K.
Reklame for plussmedlemskap