Led lys til akvarie

Fant nettopp denne siden:www.ledteknikk.no.
Der har de led lys som tåler vann, nettopp bestilt dette, blir spennende og se hvor bra de lyser om kvelden når det er mørkt, og det er jo en stor fordel at de er vanntette, og dermed også skal tåle godt med fukt.
Sånn bortsett fra at de har priser som er ca 4 ganger så høye som der jeg gjerne handler fra, så har de jo en del snadder

Selv handler jeg utelukkende slikt fra Hong Kong, det finnes en rekke aktører der borte som sender fraktfritt.
Har mer enn en gang opplevd at brevene med dill&dall fra HK kommer raskere fram enn tilsvarende brev innenriks :p
Og da er det på plass og fortelle meg hvilken side du handler fra
Det finner du jo der de har alt. Ebay
Ricky75
Og da er det på plass og fortelle meg hvilken side du handler fra;)
Ebay, ledshoppe.com, besthongkong.com ++++
Led lys virker intressant. Jeg var hos el grossisten her. Der hadde de en stand med led lys fra Philips. En downlights de hadde, lyste noe infernalsk. Det sterkeste jeg har sett av led lamper. Men den ble også gloheit. Og prisen var like kraftig som lyset. Den kostet godt over 1000kr. Litt synd, for da dreper de jo meningen med led lys. Da kjøper folk heller vanlig lys som før. Den dioden skulle jeg gjærne ha prøvd i karet. Farge tempraturen var også mere lik halogen. Ikke sånn kald blå/hvit.
Var det en sokkel med flere dioder, eller var det en enkelt diode som lyste så sterkt?
Det finnes ett bredt utvalg av erstattning for både halogen og vanlig glødelampe med LED, noen av disse lyser f.. brenne meg så det holder for flere år av gangen

Du vet ikke hvor mange W denne saken var på?

Det var ikke denne saken du så? (tviler, men nevner den likevel)
[External Image]
Frank Angell
Var det en sokkel med flere dioder, eller var det en enkelt diode som lyste så sterkt? Det finnes ett bredt utvalg av erstattning for både halogen og vanlig glødelampe med LED, noen av disse lyser f.. brenne meg så det holder for flere år av gangen ;) Du vet ikke hvor mange W denne saken var på? Det var ikke denne saken du så? (tviler, men nevner den likevel) [IMG]http://www.lighting.philips.com/europe/image_region/nordic/newproducts/ledflood_rightcol.jpg[/IMG]


Nei, den var det ikke. Den var for innfelling i tak. Og det var kun en diode i den. Wattstyrken husker jeg ikke, men den var mildt sagt sterk. Jeg har en meget sterk arbeids diode hode lampe. Den lyser også voldsomt, men ikke så mye som Philipsen. Jeg søkte på Philips sine sider, men fant den ikke.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap