Hjelp lysarmaturen brant opp!!!

Lysarmaturen på min 720 liter har brent opp, så nå sliter jeg litt. Dette er selvfølgelig en reklamasjonssak, men det hjelper ikke meg noe særlig da jeg ikke får ny armatur før neste torsdag. Da er det lite glade planter og fisk i tanken min.

Er det noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en 2 meters heldekkende armatur til 4 stk 150cm lysrør på veldig kort varsel?

Svarher eller ring meg på 92 02 00 11 om du har noen gode tips. Jeg bor 30 minutter unna både Oslo, Drammen, Asker, Moss og Ski.
Hva med et slikt sett hvis du ikke må ha heldekkenede topp,kan sikkert også hentes:
Ei uke med kun rombelysning er ikke noe problem for fiskene, og for de fleste planter. Jeg ville derfor ikke stressa alt for mye, om du da ikke har planter som er ekstremt krevende.

Om dette hadde skjed hos meg, ville jeg satt opp en billig arbeidslampe over karet, gjerne flyttet den litt fra dag til dag for å belyse alle plantene på sikt.
Arbeidslamper med halogenlys er ikke optimalt, men bedre enn ikke`no.
Prisen er en 50-lapp og opp.
Tusen takk
Da har innehaveren av butikken der jeg kjøpte armaturen ringt meg!!! Zoo-1 Trekanten senter i Asker. 100% løsningsorientert og til full hjelp. Service til etterfølgelse for alle andre.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap