Eheim 2227 interval

hva slags alternativ har jeg til eheim efisubstrat / pro har jeg. eheim skriver jeg kun skal bruke dette men det skal vel fungere med andre typer også?

Filteret fungerer på en ganske spesiel måte, og da fungerer det best slik med den filtermasse det er designet for.

Finner du tilsvarende filtermasse (fassong og overflate), er det ikke noe i veien for å bruke dette.

Med ett såpass dyrt filter, er en 50-lapp på filtermasse det siste stedet jeg hadde satt inn sparetiltak
oeb
hva slags alternativ har jeg til eheim efisubstrat / pro har jeg. eheim skriver jeg kun skal bruke dette men det skal vel fungere med andre typer også?


Intervallfiltrene til Eheim er kun biologisk filtrering. Intervallfunksjonen kan være litt sær av seg slik at man skal ikke "tukle" for mye med hva man fyller i kassettene. Når man anskaffer et slik filter så er det for optimal biologisk filtrering og da er Ehfisubstrat Pro et meget godt alternativ.
jeg tenkte på tilsvarende efisubstrat som er billigere. men virker ikke sånn da.
har bestilte 5 kg efisubstrat pro i går.
fikk meg en 2227 for 200 spenn i går samt inkludert en jeager 300 w varmekolbe i prisen. så venter spent på filtermassen. skal go sammen med en 2028 i 720 literen min. med oscar og jack dempsy. + noen maller.
200 spenn for denne var jo mildt sagt ett kupp av dimensjoner
Heldiggris!!
Mangler vel en 0 her vel hehe
Frank Angell
200 spenn for denne var jo mildt sagt ett kupp av dimensjoner :D Heldiggris!!


helt klart.
bestilte filtermatriale fra webzoo og håper dette liffer på posten i morgen.
i såfall var dette grisebillig hehe:P
Tom Kristiansen
i såfall var dette grisebillig hehe:P


heh manglet ingen null der merk det var inkludert en jeaher 300 w varmekolbe også.
hehe latterlig billig ja, selger kunne jo fått en del mere og likevel fått solgt det hehe.
Tom Kristiansen
hehe latterlig billig ja, selger kunne jo fått en del mere og likevel fått solgt det hehe.


jeg forsøkte å betale mere for da følte jeg ikke at jeg "stjal " utstyret
bra for meg han skulle rydde litt.
fikk en dårlig erfaring med webzoo så jeg gikk til min lokale butikk ab zoo på kongsvinger å bestillte filtermedium.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap