Hvor hitech vil du gjøre styringen av lyset?

...Tenkte bare jeg skulle nevne dette produktet her inne, siden jeg har sett noen som sliter med flere timere for å få til "den ultimate" lys-styingen i akvariet sitt: IC Astro. Dersom du ønsker å gi fiskene dine det året de er vant til i sitt naturlige habitat kan du stille denne inn til koordinatene der de kommer fra, stille klokken (pluss/minus tidsforskjellen, så du får sett fiskene du også), og vips så har du korrekt tidspunkt på både sol-oppgang og -nedgang... Som da vil forandre seg etter året... Dersom du vil, altså...

Lykke til!
hva koster en slik en da?
..Dersom jeg skal tippe så ville jeg sagt tolv til femten hundre, men det er kun en tipp...
(mangler)
..Dersom jeg skal tippe så ville jeg sagt tolv til femten hundre, men det er kun en tipp...


x3 så er vi der.
Er vel verdt å merke seg at denne ikke kan brukes på vanlige armaturer, om en er ute etter dimmer-funksjonen.
Prisen er etter min mening helt horibel, og strengt tatt, er jo dette en sak en setter i koblingsboksen, og legger ut kurs fra. En kan jo lage seg ett veggfeste, og koble en vanlig forgrening ut, men det er jo litt bob-bob

Det skal finnes egne systemer til akvarieformål, til en mer hyggelig pris, med samme egenskaper, om jeg husker rett.
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap