Arcadia t5 plant pro 54watt

Noen med erfaring på dette røret?

Er det et duganes planterør?
Hmm dette lurer jeg også på, vurdere å skifte ut det originale t5 armaturet i Juwelen å mekke til nytt:P Og da evt bruke et slikt rør, sammen med en form for daylight.

Ikke for å kapre tråden din Morten men slenger meg på spørsmålet.
Hei, jeg bruker to stk plantpro med to dagslysrør, dette er en fin kombinasjon farge og vekstmessig i min erfaring. Ikke uventet blir det skikkelig smell i fargene på røde planter( plant pro røret har ett smule rosa/rødt skjær i seg).

Jan Ove
Alt er bedre enn Juwel sine t5 rør som har gult lys iallefall hehe, så dette lover godt. Hva slags daylight lysrør bruker du?
Jeg bruker Aquamedic 10000k rør, ett rør som også brukes til saltvann. Har ett lite grønnskjær jeg ikke helt liker, men det var det de hadde på butikken.
Lysrør kjøper jeg ikke på nettet mer, av 8 rør jeg har bestilt rundt om har 1 kommet helt frem!
Tom: Du får ta deg en tur til tbg, finnes ikke bare i gult de t5 lysene
Ps sendt deg en mail...
Anette R
Tom: Du får ta deg en tur til tbg, finnes ikke bare i gult de t5 lysene :-) Ps sendt deg en mail...


Mye mulig det, men de som følger originalt har veldig gult lys hehe. Men dissse skal uannsett ut da om ikke alt for lenge og erstattes med arcadia 2x 54w T5 sats(litt modding i toppen). For da har jeg et mye større spekter å velge rør iblant siden JUwel har valgt sin egen standard på rørene sine. Og desverre er ikke juwel sine lysrør helt optimale, selv om de nye med T5 har blitt mye bedre enn slik det var fra før:P
Tilfeldig bekjentskap
© amr
Reklame for plussmedlemskap