Pumpe til 60 liter

Skal kjøpe ny pumpe til 60 literen. Jeg har en fluval 1 pumpe som jeg har brukt, men den er jo en spøk. Hva er den beste pumpen tilegnet for et 60 liters akvarium? Pumpa skal være innvendig
Fluval 2+ med modifisering til blåsvamp

les her



Har dette selv i en 54l, og det har ennå ikke godt tett. Skal legges til at det ikke er veldig stor belastning på filteret da.

Er en mulighet du kan gjøre med pumpa du allerede har da.
tror ikke jeg kommer til å beholde den gammle. Den er for det første gammel, og det er ikke plass til mye filter materiale i den. Fluval 2 + kan jo bli en mulighet
Den fungerer iallefall helt topp hos meg, men det forutsetter at du modifiserer den med blåsvamp. For ellers går det tett hele tiden hehe
Ja jeg har hatt dette problemet med en fluval 3 + pumpe jeg har. Kjøpe fluval 2 + pumpe og nokk blå filter til å modifisere begge to.

Hvet du noe om hvor lang tid det vil ta å få det vist jeg bestiller på nettet? Dårlig med sånne store blå filter matter i butikkene rundt her
Grrrotle
Ja jeg har hatt dette problemet med en fluval 3 + pumpe jeg har. Kjøpe fluval 2 + pumpe og nokk blå filter til å modifisere begge to. Hvet du noe om hvor lang tid det vil ta å få det vist jeg bestiller på nettet? Dårlig med sånne store blå filter matter i butikkene rundt her


Har du spurt? dette pleier å ligge på bakrommet i butikkene:P. Bestiller du fra eks tropefisk.no så tar det ikke lang tid, om de har det på lager da:P

Har spurt før og da har de ikke hatt. Skal ta en tur en dag og sjekke. Vist ikke så får jeg bare bestille på nette.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap