Lysarmaturer...

kjøpte idag ett vanlig lysarmatur til å har pver rekekaret. fant til og med en butikk med 8w t5 rør som jeg kan bruke inntil videre.
kom hjem, åpnet pakken... og der var det ingen ledning nei. åssen mener dem at jeg skal kunne bruke lampa uten ledning lurer jeg på.. er jo ikke alle som har ledninger til overs liggende rundt...


edit: kikka litt rundt, og neimen om jeg finner 8w t5 rør.. har jeg null valg enn sylvania grolux som gir røde kar?

edit2: bnæbba strømledningen til ps2'en min da den ikke er i bruk akkurat nå.. må vel tilbake på butikken i morra og spørre om ledning til armaturet.. bedre lys enn halogenlampa hvertfall :p
nåja, skal tilbake til butikken imorra og forlange at jeg får en ledning...de kan da ikke selge lamper uten :p
Det følger ikke med ledning da det muligens er en type armatur som du egentlig ikke har lov til å montere selv.
nei, har nettopp vært i butikken og fått ledning, den hadde nok detti ut da de andre armaturene i butikken hadde ledning.
så nå er alt bare fryd, sånn bortsett fra at jeg søren ikke finner 8w lysrør noe sted.. av t5'en så har jeg ennå ikke funnet en nettbutikk som har mindre en 24w rør...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap