Heisann har fått meg ett nytt kar...har laget skap osv til det som jeg ble ganske fornøyd med...bygd i 2x2"...med 6 bein osv hehe...og nå driver jeg med lyskassa...men så begynte jeg å lese om glasstykkelse her...og da fikk jeg litt panikk :-P det karet er visstnok lagd i sverige for noen år siden..derfor spør jeg dere her jeg hva dere synes karet er på 373 liter og målene er: 130 bredt. 40 høyt og 70 dypt...glasset er på 7mm. i bunn er det lagd ekstra forsterkinger rundt hele karet...og på toppen er det 3 stk 15cm brede avstivere så spøresmålet er: kan jeg sove trygt om natta med dette i stua? :-P
Heisann :-) har fått meg ett nytt kar...har laget skap osv til det som jeg ble ganske fornøyd med...bygd i 2x2"...med 6 bein osv hehe...og nå driver jeg med lyskassa...men så begynte jeg å lese om glasstykkelse her...og da fikk jeg litt panikk :-P det karet er visstnok lagd i sverige for noen år siden..derfor spør jeg dere her jeg hva dere synes :-) karet er på 373 liter og målene er: 130 bredt. 40 høyt og 70 dypt...glasset er på 7mm. i bunn er det lagd ekstra forsterkinger rundt hele karet...og på toppen er det 3 stk 15cm brede avstivere :-) så spøresmålet er: kan jeg sove trygt om natta med dette i stua? :-P
Mvh Trond
etter en grundig sjekk av tykkelse på glass så er det ikke 7mm...men 6mm kansje jeg har blitt lurt?