Forslag til lys, 25l

Hei

Jeg lurte på om noen har forslag til lysarmatur til min 25l (lengde: 45 cm, bredde: 22 cm og høyde 30 cm)?
Det er et helt vanlig firkantet kar med dekkglass og "lister" rundt kantene (dvs. alle steder det er brukt lim). Pga. "listene" er ikke Arcadia sin variant som man fester på kanten et alternativ. Det enkleste og beste hadde muligens vert et lite armatur man kan legge oppå dekkglasset.
Har per idag bare en vanlig lampe med sparepære som lyskilde, har mine tvil om at det holder i lengden.

Takker for svar
Hva med dette enkle armaturet fra webzoo!?

Armatur 45 cm 1 x 14 Watt T8 hvit

Det hadde forsovet passet perfekt, hvis man kan legge det rett oppå dekkglasset. Problemet er at jeg har VELDIG dårlig erfaring med webzoo. La inn en bestilling der for noen måneder siden, såg aldri noe til varene for å si det sånn. Andre forslag til nettbutikker? Tropefisk hadde den ikke, og Aquamaias er jo stengt i uviss tid fremover.
Hva med denne lampen?
Jeg har en slik selv og den er justerbar for forskjellige akvarielengder.
Om plastkanten din er under 1cm bred vil du kunne feste den.
Listen er på nærmere 2 cm + jeg har dekkglass på karet, så denne vil jeg ikke kunne feste. Veldig irriterende, armaturet såg konge ut foruten om det.
Men takker for bra forslag
Jeg har nå bestemt meg for å gå for Webzoo sin variant, og lurer da på en siste ting før jeg bestiller. Sikkert et dumt spørsmål

Vil dette lysrøret passe til dette armaturet?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap