Lysrøret fra europris akvariet lyser ikke lenger !!

Nå er jeg ganske irritert. I begynnelsen av måneden kjøpte jeg et akvarium på europris. Og jeg har vært veldig fornøyd - helt til i dag ! For nå virker ikke lyset i det heletatt. Og det er ikke et vanlig lysrrør som er inni. Er bortreist i helgen så fiskene har ikke lys annet enn det som kommer fra vinduene. Men over helgen skal jeg skru greiene fra hverandre, og ta lyset med til europris. kan jo ikke ta med akvariet.

man bør vel kunne forvente at lyset varer lenger enn et par uker ??? Vet ikke hvor jeg får tak i nytt heller. Trodde det var vanlig lysrør da jeg kjøpte det.

Grrrrr ! Blir så irritert når ting som skal virke ikke virker lenger ....særlig etter så kort tid ! Er det flere som har opplevd dette ?

Ok, europris er en rimelig butikk, men de har godt vareutvalg, og man bør jo kunne forvente at det de selger virker?
Tviler på om fiskene gråter seg i søvn pga. mangelen på lys, lyset er nå først og fremst for planter når vi snakker dødsviktighet.
jaaa men stakkar plantene mine da - jeg er jo så glad i dem - liker glade grønne og villige planter, og det har jeg nå ....sukk, håper panter og fisker klarer seg til over helgen og jeg er tilbake .
sessan
Men over helgen skal jeg skru greiene fra hverandre, og ta lyset med til europris. kan jo ikke ta med akvariet.

ta med hele lokket du.. skrur du det fra hverandre bryter du garantien og blir stående der med masse deler som du ikke vet hvordan du skal sette sammen igjen..

Dessuten duger ikke det lyset der til noe annet enn leselys uansett, så om du skrur ut dritten, så gjør det etter at du har vært og krevd noen kroner tilbake eller ny topp, så bestiller du deg noe som det her.
Tilfeldig bekjentskap
© Bendik Johannessen
Reklame for plussmedlemskap