Filter
Postet 21.09.08 kl 01:28
Postet 21.09.08 kl 01:32
Har allerede justert styrken til det svakaste, og utstraumingen går rett i bakveggen, men likevel viser bebuarane teikn på at dei er stressa (og ja, alle andre stress-årsaker er eliminert).
Egentleg skulle det ikkje har vore noko straum i akvariet i det heile, då bebuarane likar mest mogleg stilleståande vatn, men då det blir vanskeleg grunna vatnverdiane, er eg på jakt etter eit filter som kan gjera jobben i ein 125-liter utan å gi frå seg noko særleg med straum - om noko slikt eksisterar? :o)
Egentleg skulle det ikkje har vore noko straum i akvariet i det heile, då bebuarane likar mest mogleg stilleståande vatn, men då det blir vanskeleg grunna vatnverdiane, er eg på jakt etter eit filter som kan gjera jobben i ein 125-liter utan å gi frå seg noko særleg med straum - om noko slikt eksisterar? :o)
Postet 21.09.08 kl 01:43
Postet 21.09.08 kl 01:49
Endret: 21.09.08 kl 01:50
Utan å gå nærmare innpå det (føler eg strekker forum-grensene til det ytterste no om dagane - beklagar, moderatorar :o)), så er det axolotlar det er snakk om - ikkje fisk.
Er det desse Am-topp filtera Tropehagen har på tilbod no? I såfall er det sikkert ikkje så dumt å gi dei eit forsøk. Mange takk for forslag! :o)
Har andre forslag til lite straum-givande filter, i tilfelle? :o)
Er det desse Am-topp filtera Tropehagen har på tilbod no? I såfall er det sikkert ikkje så dumt å gi dei eit forsøk. Mange takk for forslag! :o)
Har andre forslag til lite straum-givande filter, i tilfelle? :o)
Postet 21.09.08 kl 01:54
Postet 21.09.08 kl 01:56
Postet 21.09.08 kl 01:59