Rensing av utvendig filter

Tenkte det nå var på tide å skylle mitt utvendige filter litt, da dette er første gang jeg gjør det har jeg ikke piling på hvordan jeg kobler pumpa fra slangene.
Et par uker tilbake satt jeg og grublet litt over dette. Endte med at jeg skrudde av pumpa, skrudde på en slags sperre på begge slangene, og så åpnet jeg et lite lokk på toppen for å se at ikke alt vannet kom til å sprute ut når jeg kobler ifra slangene, men selvfølgelig fikk jeg en sikkerlig vannsprut full av gud vet hva i trynet.

Noen som kan forklare meg grundig, steg fort steg hvordan jeg skal gjøre dette. Legger ved bilde av pumpa.

PS: Pumpa heter: Jaquno 701
Hadde du trukket ut stikk-kontakten før du fikk den vannspruten i trynet?
Inaktiv bruker
[

Noen som kan forklare meg grundig, steg fort steg hvordan jeg skal gjøre dette. Legger ved bilde av pumpa.

PS: Pumpa heter: Jaquno 701


Hei.

Fulgte det ikke med noen brukermanual til pumpa, og har du søkt på nettet om info til aktuell pumpe?

Christine91
Endte med at jeg skrudde av pumpa,


@Mona:
Høres sånn ut.

@Christine91:
Det kan ha vært litt trykk igjen i filteret som fikk det til å sprute en skvett, men hvis slangene var stengt ordentlig av, burde det ikke komme noe mer.
På det nederste bildet ser det ut som filterets navn staves annerledes enn du skriver det selv, Christine. Så jeg søkte på Jaqno 701 istedet via Google, og fikk opp en hel del sider med kinesiske og japanske tegn...! :p
Det kom også opp noen eBay-treff, så åpenbart selges dette på eBay også.

Jeg fant ingen instruksjonsmanualer på nett, dessverre, bladde gjennom en del av treffene men fant ingenting.
Inaktiv bruker
mona o
På det nederste bildet ser det ut som filterets navn staves annerledes enn du skriver det selv, Christine. Så jeg [URLBLOCK1] istedet via Google, og fikk opp en hel del sider med kinesiske og japanske tegn...! :p Det kom også opp noen eBay-treff, så åpenbart selges dette på eBay også. Jeg fant ingen instruksjonsmanualer på nett, dessverre, bladde gjennom en del av treffene men fant ingenting.


Let og du skal finne heter det.

Du har ikke gjort noen god jobb

Her er hjelpfull info til trådstarter
Til Mona: ja jeg tokk ut kontakten. Og du har helt rett når det gjeller navnet lol

Til kairo : Jo jkeg har en brukermanual , men jeg har ikke peiling på hvor, har leita en stund nå.
Når jeg startet det første gange fulgte jeg en veiledningi en bok jeg hr, men det stod ikke noe der om å stope det igjen
Takker kairo, nå er den koblet fra alt, og jeg er like tørr
Inaktiv bruker
Christine91
Takker kairo, nå er den koblet fra alt, og jeg er like tørr


Bare hyggelig.
PS: kan nevne at denne vasken var nødvendig, det er så vidt jeg kan få meg til å putta hanna neddi der for å henteopp kurvene
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap