Juwel vs jebo

Noen som har noen formening om hvem som er best, med tanke på kvalitet osv
Juwel er uten tvil best med tanke på kvalitet, tykkelse på glasset etc. Juwel er produsert i tyskland (samme som Mercedes, BMW osv)

Jebo er produsert i østen. Jebo karene er jo veldig pene å se på men kvalitetsmessig så kan de ikke måle seg med Juwel.
Var som jeg trodde da hehe, helt enig er mange fine jebo.men da er ikke valget så vanskelig.juwel er tingen har 2 som jeg er fornøyd med så da blir det ikke no bytte takk for svaret
hahahahahaha den var god mercedes å bmw... men det produseres jo noen gode biler i østen også 8-) men samme det, jebo utstyret (pumper, varmekolber å sånt) har fått endel negativ kritikk har jeg sett, men har ikke sett mange som har skryti av juwel pumpene heller.. 8-) jeg har selv ett jebo "romdeler" akvarium som jeg er veldig fornøyd med. pent møbel men litt minus at når akvariet er helt fylt opp så kommer tverrstagene "avstiverne" nedi vannet. men ellers så synes jeg jebo har mange spennende løsninger å endle veldig fine akvarium, men smaken er jo som baken den er delt 8-) juwel har jo også mange flotte modeller men jebo er kansje litt mer spesiell med endel flere "speisa" modeller 8-) men absolutt verdt en titt..
Jeg er stor "fan" av begge merkene, men hvis jeg skulle velge så hadde jeg gått for....... hmm... det var vanskelig. Tror det kommer ann på hvor man skal ha karet jeg. Skulle jeg hatt en romdeler som han over meg ville jeg helt klart tatt Jebo.
Juwel sine kar er nok hakket bedre enn Jebo, men jeg syntes Jebo sine er litt flottere i design. Har selv to Jebo kar og av alle karene jeg har hatt syntes jeg disse er flottest.
Selvfølgelig har jeg kjøpt egen pumpe o.l som ikke kommer fra Jebo, men det gjorde jeg med juwel karet jeg hadde også. Og desutten irriterer det meg skikkelig at de silikonerer denna boksen inni akvariene hos juwel. Jeg river den jo ut igjen og det er ingen morsom jobb. Hadde vært bedre om den var levert med sugekopper så man kunne velge..... litt OT her nå.....

Valget hadde nok blitt vanskelig for meg uansett for juwel er sikkert bedre kvalitet, men Jebo er flottere design og bra kar......

Tenk om de bare hadde hatt et type kar.....deilig...hehe...


Mvh Linda
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap