Am-top

Jeg har nå prøvd å lese litt om pumpen jeg har, da jeg har prøvd den og syns den virker svært kraftig. Jeg kan ikke mye om pumper og lignende, så det er godt jeg har dere her! Jeg har et 140L kar, og denne pumpen var med i en pakkeløsning, men da jeg fant denne tråden begynner jeg å lure på om de har gitt meg feil pumpe i butikken?

Alt som står på den, er AM-TOP Power Top - AT-1000F, AC 220-240V/50Hz 25W - Hmax: 1.20m, Qmax: 1000 l/h

Jeg har planer om å ha scalarer i karet, og blir nå litt redd for at de ikke vil trives i den sterke strømmen. Da jeg hadde fisker i karet i fjor, med samme pumpe hadde vi scalarer, og det gikk bra, men da hadde vi en god del planter rundt pumpen, noe som ikke vil passe i oppsettet jeg skal ha nå.

Hei jeg tror og mener jeg har samme pumpe som du har kjøpt og jeg har prøvd den oppi et hjørnekar på 300 l , fiskene oppi der ble veldig stesset så jeg bruker den kun som reserve eller hvis det trenges en skikkelig rens i karet. Scharlaren blir fort småirritert (fustrert ) av for kraftig blåsing i karet . har prøvd det.
Tilfeldig bekjentskap
© B.Johansen
Reklame for plussmedlemskap