Dupla s reaktor.

Skal endelig få meg co2 anlegg til jul. Skal kose meg og montere dette 1.Juledag.
Har nå funnet ut at Dupla s reaktoren har en slangrstørelse som jeg aldri før har brukt i akvariesammenheng. 9/12 mm. Har hverken overganger eller den type slange jeg. Var dum og ikke sjekket dette før. Hørte bare at dette var den beste reaktoren og slo til. Hvor i all verden kan jeg få tak i utstyr lille julaften. Var i den lokale dyrebutikken i dag og de hadde jo alle størelser utenom denne. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her. anaglivis mest i frustrasjon.

Skikkelig irriterende var den dimmensjonen for meg også. Var ikke noe problem å skaffe dimmensjonen, men måtte fikse til en overgang fra 9/12 til 12/16 slik at den kunne drives med et Eheim 2224.

Duplaen kan ha det med å leke fra toppen hvis ikke lokket settews godt nok fast. Sørg for å sette vaselin inne i lokket i bunnen av gjengene før du skrur igjen. Er en fordel å ha partikkelfiltrering på pumpen som skal drive reaktoren slik at den ikke fylles med rusk og rask.
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap