Gammelt golv, bevegelse forplanter seg i akvariet.

Har holdt på i lang tid med å forberede eit oppsett av eit 530 liters akvarium, merke Akvastabil, Rammeakvarium. I den forbindelse har eg bygd meg eit bord av bjelker og kryssfiner som avstivere etter råd fra snikkere. I tillegg, siden det er eit gammelt hus og relativt stort akvarium har eg også forsterka kjellaren med 4 bjelkestøtter, ein under kvar bjelke. Veggen bak akvariet er ein bærevegg, så derfor støtta eg ikkje opp der.

Når alt dette var ferdig begynte eg å fylle opp sand og etterkvart også vatn. Når eg passerte vel halvveis, ja, meir enn det, so la eg merke til at når eg gikk på golvet framfor akvariet forplanta bevegelsen i golvet seg i stativ og akvarium og gav bevegelse i vasskorpa. Au au, tenkte eg, dette kan vel ikkje være bra i det heile tatt? So etter ei stund tappa eg ut vatnet, slik at det ikkje skulle stå noko press på akvariet. Vil ikkje ha det øydelagt, ei heller vatn utover golvet.

So spørsmålet er, siden dette er eit rammeakvarium, er dette uheldig, eller har det lite å seie? Dumt spørsmål kanskje sidan fornuften min seier at det er uheldig. Neste er då, er der nokon som har eit godt tips om kva eg kan gjere?

Eg har som sagt tappa ut vatnet og skal flyttet det til ein annan vegg i håp om at det vil være bedre. Min tanke er følgande, eg har kutta opp eit teppe på størrelse med ramma på benken, i tillegg tenkte eg å legge eit liggeunderlag under ramma. Og til slutt tenkte eg å legge liggeunderlag mellom benken og akvariet, er dette lurt eller ikkje lurt når det er rammeakvarium? Er isopor bedre?

Veit at det blir mykje synsing egentlig, men vil gjerne ha innspel før eg begynner å fylle opp vatn igjen.
Nokon som har noko innspel? Tørr ikkje heilt å sette opp akvarier når eg ikkje er heilt sikker.
Dette er så stort kar at det ligger langt utenfor det jeg har erfaring med (bare småkar her)

Men, etter det jeg har forstått skal det ikke legges noe som helst mellom bord og karet når du har rammeakvarium. Rammen gjør at bunnglasset henger i løse luften noen mm over bordet, og et underlag kan skape farlig trykk på bunnglasset som det ikke tåler. Med andre ord - fare for lekkasje. Og 500 liter vann på gulvet er jo krise

Skjønner godt at du er bekymret, får håpe noen med erfaring og kunnskap ser tråden din og hjelper deg
har selv akvarie på 300 liter og hus fra 1950. akvariet et type juwel. har også bevgelse i vannet når vi går forbi, men det har gått helt fint til nå ialfal. bjelkene holder her. er d samme type akvrie du har?
tufsa
har selv akvarie på 300 liter og hus fra 1950. akvariet et type juwel. har også bevgelse i vannet når vi går forbi, men det har gått helt fint til nå ialfal. bjelkene holder her. er d samme type akvrie du har?


Nei, det er ikkje JuwelAkvarie, det er eit Akvastabil-Rammeakvarium.

Flere som har lagt merke til bevegelse i vannet når en går forbi?
Ja. har ett 530 liter som dirrer når jeg går forbi. Hadde for en tid siden helling på 2,5 cm fra en hjørnet til det andre hjørnet (spennende tid). Vibrasjonen var der da også, men det gikk greit. Har hørt litt ymse om at dala-kar kan være litt skumle ved helling, og da vil nok ikke vibrasjonene gjøre det noe bedre.
Takk, det er jo litt mere betryggende når andre har gode erfaringer med dette. Det står der fremdeles uten vatn, holder på å sette opp andre småkar andre steder i huset. Men kanskje til helgen da.
Tilfeldig bekjentskap
© Thomas Johansen
Reklame for plussmedlemskap