Elite stingray 15

Kjøpte komplett 54l akvrarie med elite stingray 15 innvendig pumpe, noen som kjenner til denne?
Har ingen erfaring med den, men har hørt at den spiser fisk...?
Jeg kjøpte to kar med dette filteret og byttet dem raskt ut i andre filter.
sarping
Kjøpte komplett 54l akvrarie med elite stingray 15 innvendig pumpe, noen som kjenner til denne?

Jeg har bare positive erfaringer med dem. Har både 5 og 15.
Jeg får prøve det ut litt så får jeg se hvordan det fungerer, har ett fluval 3 som jeg kann sette i båkhånd
tenker å kjøpe 54l med samme filter.
hvordan funket det?
Jeg modifiserer de og tar ut patronene inni og erstatter med blåfilter og erstatter de filterne som er i med større i blåfilter. Det fungerer perfekt hos meg. Har både 5, 10 og 15. Nr 10 har jeg i reke/sneglekara. Nr 15 har jeg i 60 liters kara som tilleggspumpe for jeg har stor belastning pga mange snegler . Jeg synes de er greie. )
du tror de funker som enslig pumpe i 54l eller lønner det seg med f.eks fluval 2?
Truls Lund
du tror de funker som enslig pumpe i 54l eller lønner det seg med f.eks fluval 2?

Det kommer helt an på hva du skal ha i karet og hvor stor belastningen blir på filteret. Jeg syns eliten er bedre enn fluval 2 for den syns jeg er elendig. Så det går jo an å prøve...
Er ikke mange som sier eliten er bedre enn fluval
Men, tar du bare å kutter til en bit av blåsvamp som har lik form som den orginale patronen?
Vis det alltid er bedre med blåsvamp, hvorfor bruker dem ikke det orginalt da?:O
Truls Lund
Er ikke mange som sier eliten er bedre enn fluval;) Men, tar du bare å kutter til en bit av blåsvamp som har lik form som den orginale patronen? Vis det alltid er bedre med blåsvamp, hvorfor bruker dem ikke det orginalt da?:O

Ja skjær til så stor bit som mulig, få mest mulig filtermedium i pumpa.
Ja hvorfor brukes ikke blåsvamp originalt? Det er vel billigere med de hvite svampene sikkert....nei jeg vet rett og slett ikke. )
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap