Jebo 600

Er Jebo et bra merke, holdbarhet likens som akvastbil ca?

jeg vurderte å kjøpe Jebo sitt 600 liter var et veldig fint kar.
Han sa tidligere at det var rare lysrør på de å slikt men alt dette er fikset på de nye modellene. Så nå var det kjempe kar.
Det er langt unna Akvastabil !
Akvastabil står for det som er høy kvalitet innen hobbyen - Jebo er på den andre siden av barometeret

Etter min mening et dårlig kjøp uansett. Du får bedre brukte kar under rubrikk her på AF enn ett nytt Jebo kar.
. fornøyd
med billi merker jeg=) bruker aqael akvarier jeg funker som bare det=) bruker heller mere penger på det tekniske utstyret
Hm
Jeg vil gjerne vite hvorfor dette er et "dårlig" akvarium..

Er det at folk plages med at det går i stykker eller hva er det som er dårlig med det?
Min
erfarinning er at de fleste akvarier er helt ok. hvor stor forskjell kan det være på glass og silikon?=) mener at det viktigste er det tekniske utstyret pumpe/filter lys varmekolbe, jebo akvarier er helt ok de. men filterne er ikke no særlig bra.
Hm
Jeg skal jo da bare bruke akvarie, lystoppen og akvariemøblet fra jebo.

Alt av pumper, varmekolbe, sirkulasjonspumper å slikt det har jeg kjøpt inn til å handle akvarium.

Å disse er Am-top3339, fluval fx5, jaeger 300w, hydor korolia 4 osv.
Jeg har dårlig erfaring med Jebo, hadde et UV-filter hvor koblingene sprakk og den eksploderte i trafoen.
heisann, jeg har selv hatt jebo romdeler akvarie på 500ltr som var veldig fint. veldig fornøyd med dette karet, gode løsninger på lys å gjennomføringer til utvendige pumper o.l å ikke minst ett veldig flott møbel, så jebo akvariene er helt greie de, men har sett flere som klager over jebo sine varmekolber o.l men disse har ikke jeg prøvd så jeg vil ikke uttale meg om de 8-) men jebo sine akvarier er helt greie, sammenlignet med akvastabil vil jeg si at de er penere å se på men få akvarier kan jo skilte med den stabiliteten å tryggheten akvastabil kan. selv bruker jeg am-top pumpene (de utvendige) å er veldig fornøyd med disse, men vil jo ikke\kan ikke sammenligne de med eheim sine da disse har en helt annen pris å er veldig trygge å gode (jeg har ikke hatt noen krøll med mine am-top pumper men disse har bare gått i litt over ett år.. men får jo ikke helt "tatt igjenn" eheim her med det første 8-)) men det ble litt avsporing, jebo har noen fine akvarier å noen som er litt mindre fine 8-) men hvis det er ett du liker så er det gode akvarier, det er i alle fall min erfaring.. 8-) lykke til!!!
Jeg har også hatt Jebo akvarie med stor suksess. Jeg syntes de er flotte kar med en nydelig utførelse i møbel og de buede sidene.
Syntes også det er veldig viktig at folk skiller mellom jebo akvarier og jebo utstyr.

Jeg kan ihvertfall annbefale kjøp av Jebo akvarium.
Må si jeg blir skeptisk til akvariene til en produsent, når utstyret generelt har mangler og er av dårlig kvalitet. Det sier vel litt om hele holdningen til sine produkter?
Akvariene
er bra men det tekniske er ikke helt topp=)
problemet har vel vært de innbygde pumpene ettersom jeg har hørt.... jeg handlet meg 285l til jebo.. det er pent å se på har god høyde og dybde. pen utførelse.. lystoffrør er ikke så vanskelig som mange skal ha det til tror jeg..dyrebutikken du kjøper det i har jo forhandleren som de kjøper karene fra,.. kjøp deg feks ett reint kar med lystopp også kjøper du filter utenom..det har jeg god erfaring med... og prisen var bra for lommeboka mi.
Bump
å hadde jeg tatt meg tid til å lese alt hadde jeg sett at du har kjøpt filter m.m... da er det bare å handle
Aqael
kjøpte jeg fra webzoo.no 450 l koster 3900 så vidt jeg huseker=) godt fornøyd med d
bobbobbob for å si det sånn 8-) nå er vel ikke filterene i juwel akvariene de beste de heller men det gjør jo ikke akvariene noe mindre pene av den grunn.. akkurat som at varmekolbene til akvastabil kansje ikke er like gode som akvariene deres (min personlige erfaring) man kan jo ikke si at akvastabil har dårlige akvarier fordi folk klager på varmekolbene deres.. men smaken er som baken, den er delt 8-) egne erfaringer er det beste så du får nesten bare prøve deg frem litt 8-) vil også si at mitt romdeler jebo akvarie hadde vanlige lys-rør med standard mål, men i og med at det er ett romdeler akvarie så var det noen korte rør helt ytterst i "buen" på karet. Men disse var det jo ingen problem å bytte da de hadde sånt på dyrebutikkene heromkring, å til nød kan man bruke lysrør ifra korte skrivebordslamper o.l som de har på blan annet claes ohlson å biltema å europris osv 8-) dette er jo rimeligere men ikke så godt lys, nødløsning 8-) men ingen problemer å få tak i lysrør eller noe, å veldig god styring av lys man kan velge hvilke rør man vil bruke. egen bryter till alle rør, veeldig kjekt.. Vil si at dette er det peneste karet jeg har hatt ett virkelig møbel, men det finnes jo selvfølgelig mindre pene jebo akvarier også men sånn er det vel med alt 8-)
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap