Noen som har erfaring med å sette ekstra lysrør i juwel rio 125

Lurte på om noen har prøvd å sette flere lysrør i lokket på Rioen. F.eks dette Arkadiasettet.
Har ingen erfaring med dette over hode...

Så lenge det er noe skru fast i... Eller feste det på en måte alt i fra super lim som tåler høy varme til klips



Mvh: Kim Andre Martinsen
Jeg har vel akkurat det Arcadia settet. Jeg har ikke gidda skrue det enda, litt sløv ja. (henger med strikker)

Det funker prima, anbefales. Så man slipper å rote med det Juwel vaset, mer å velge i.
Dette fås til en 100 lapp billigere på aquamanias.. Om du ikke skal bestilel mere så du får over 2000 og får gratis frakt!.
Der kan du også få glomat til en hyggligere pris.. Men etter det jeg har fårstått er disse litt vanskeligere å feste.. Å leste et sted her at med glomat lysrør holderne får du en lengre leve tid på lysrørene..
Men hvor vidt disse egner seg til å feste i armaturen har jeg ingen anelse.. Men regner vel med at disse er like vann tettes om acardia sine?
Jeg har de gamle T8armaturene fra før og lurte på å sette disse inn i tillegg, men på Rio 125 er det en plastbjelke som går fra midten av den ene langsiden i topplokket til den andre langsiden, og dermed gjør at det ser veldig trangt ut å feste flere rør, så derfor lurte jeg på om noen har prøvd disse holderne på akkurat rio 125??
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap