Pl 220/240v 18w 6400k

Noen som kan hjelpe meg å finne dette PL røret, har lett overalt på nettet, men nei.
Lysrøret skal brukes i et guppyhotell.

Noen som kan hjelpe en datagrønnsak?

Har også forsøkt den lokale dyrebutikken, men de hadde absolutt ikke peiling...


Hei,
hvorfor er det viktig at det er akkurat 6400. Dersom du ikke har planter som er krevende, så at du skal ha det til guppyhotell, kan du forsøke de som de selger på clas. Vet ikke hvilken fargetemperatur de holder, men billige er de. [URL=http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251517&_path=251882;251433;251138;251517]Trykk på link for å komme på siden til Clas Ohlsson.[/URL]
PS, sjekk om det er 2, eller 4 stifts rør du skal ha. Clas har begge..
Ok
Er ikke så viktig med 6400, det var bare at det var det lysrøret som sto i akvariet ved kjøp Aner ikke hva noen av tallene på pæra betyr :/ Så tenkte at det tryggeste var å kjøpe akkurat det som står på lysrøret..

Men, nåe det er sagt ble jeg ikke klokere av å lete på clas ohlsson.. det ER 4 stifter på åæra, men hvilke av de på lista som passer akvariet vet jeg likevel ikke. Står ingen rør til salgs med PL 220/240 etc etc på..:O Hva må jeg se etter for å få det rett, noen som har et konkret alternativ?

Tror bare du trenger å kjøpe den som er 18w med 4 stifter, da passer den nok fint i lampen din 6400K er fargetemperaturen, denne er viktigere dersom du har vanskelige planter. Hvis du har lette planter, som ikke er lyskrevende er det ikke så nøye etter min mening, utenom at lyset ser varmere eller kaldere ut. Men prøv 4 stifters 18w PL på clas..
220/240 høres ut som speningen til lampa, i motsetning til 110 i USA.. Du kan jo ta med det gamle røret, og spørre de i butikken.
Tilfeldig bekjentskap
© Alexander K. Bjørø
Reklame for plussmedlemskap