Midtstagen knakk på akvariet

Hei!

Etter en grundig vask i dusjen av akvariet, brukte jeg kun halve av den ene hjernecellen jeg har, og løftet litt for hardt i den glassdelen som er øverst i akvariet. Jeg aner ikke hva denne delen heter, men det er en glass bit som er ca 6-7 cm bred og går på midten av akvariet øverst.
Denne delen knakk tvers av!

Har denne noe funksjon for akvariet?
Hva gjør jeg?

takker for all hjelp
den stiver bakveggen og fremveggen..så den bør du nesten ha når du skal fylle akvariet igjen..hvis ikke risikerer du at sideglasssene kan bule eller ryke i silikoneringa i verste fall skaff en bit i aluminium ell no og lim/skru eller popp på igjen en ny (veit ikke åssen den sitter hos deg)!
Den må vel på plass igjen så langt som jeg vet ja. Kanskje du kan lappe den med en glassbit eller en stålplate e.l. som overlapper og lime dette sammen med silikon eller epoxy eller noe.
jeg ville ikke ha satset på å lime sammen det knekte midtstaget. Det er ødelagt.

Det du kan gjøre er å ta en tur til en glassmester med det ødelagte midtstaget, og vise han det, og gir han målene for staget.

Så kan glassmesteren muligens lage ett nytt stag til deg


Hmm.. Synd med avstiveren. Ikke det jeg har noe med det. Men hva hadde akvariet å gjøre i dusjen, i første omgang...?


Hakke
Hmm.. Synd med avstiveren. Ikke det jeg har noe med det. Men hva hadde akvariet å gjøre i dusjen, i første omgang...?



Regner med at trådstarter kanskje vasket det der.... Da jeg selv ikke hadde vaskerom med sluk, brukte jeg selv dusjen til å vaske mindre karr i. Ingen dum ide det skjønner du Hakke ;- =)
Stemmer nok det, skulle gjøre rent akvariet.

Æsj, så kjedelig!

Har allerede donert bort akvariet til en barnehage (til rumpetroll)

Får vell gi bort den fisken jeg har der tenker jeg.

Skal lage en liste på hva jeg har av fisk, så legger jeg det ut.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap