Luftpumpe bråker!

Hei

kjøpt meg en liten luftpumpe til akvariumet mitt, tenkte at det skulle bli fint med litt bobler som blir blåst opp i bakgrunnen, og det ble det.

MEN den bråker nå mer enn en lastebil, jeg har prøvd å pakke den inn, har lagt noe oppå den, men ingen ting hjelper, den durer å bråker noe helt forferdelig.

merke er Karlie, K-MK-202 aquarium air pump.

skal dem virkelig bråke så mye??

MvH
kenneth
Noen luftpumper bråker noe helt forferdelig, ja Du får nok gjerne det du betaler for når det gjelder luftpumper, virker som om jo billigere de er, jo mer bråker de.

Luftpumpene fra eheim er stillegående, jeg har en stående på soverommet, faktisk Har også hørt at Schego er et bra merke, men har enda ikke hatt gleden av å prøve den selv.
Hei
Prøv med luftstein med mange små hull,som gjør at det blir mange små bobler,det pleier å hjelpe litt vertfall. (Har gjort det selv.)
har luftstein ja, men selv om jeg kobler fra alt så bråker den helt forferdlig, regner med det er noe billig dritt, får vel invistere i en mer lydløs pumpe tenker jeg.....?
Hei
Det har med hvor mye luftmotstand den får, jeg ville ha prøvd å kjøpe en med utrolig mange små fine bobler,istedenfor å bytte pumpa ut.

Men litt bråk av en billigpumpe er det altid.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap