Sprutsikre eller vanntette koblinger til lysrør?

Hei, skal sette inn flere lysrør i lokket på akvariet mitt. det lysrøret jeg har nå har vanntette koblinger, slik som dette ,er det veldig viktig å ha det, eller går det bra å bare ha sprutsikkre koblinger? Er det noen som vet om noen andre butikker enn webzoo som selger slike vanntette koblinger? Evt noen som har billige sprutsikre?

Takker for alle svar!
Jeg har både arcadia settet med ip67 koblinger og det settet med ip64, og jeg er mest fornøyd med de nye med Ip67, da disse bla. har lengre ledninger en de gamle med ip64.

Men bortsett fra det så fungerer begge setta bra.
Ok, hvor kjøpte du dine da? har mest lyst på ip 67, det er jo tryggest, og hvis ledningen er lengre så er jo det også mye bedre. Takk For svaret
Her får du rimelige lysrørholdere.
Det er mulig jeg har letet for dårlig nå, men jeg så ikke noen sett til lysrør på den siden du linket til, men det er mulig at jeg har letet for dårlig. Det eneste jeg fant som lignet var selve koblingen, så det er mulig jeg har vært litt uklar på det punktet for det jeg egentlig tenkte på, var slik som på linken min, et sett med ledninger, adapter og koblinger, slik at det er bare å sette koblingene inne i toppen på akvariet.mog jeg fant ikke noe slikt på siden som du linket til. Men hvis det er der så må du si ifra så jeg får letet til jeg finner det. Takk!:P
Dette er nok bare med lysrørholder, slik at du må ha ballast i tillegg.
Ok, vil kjøpe alt i ett sett, mye enklere det. Så hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt det, så gi meg et hint. Takker for alle svar.
bjørn 300l
Ok, vil kjøpe alt i ett sett, mye enklere det. Så hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt det, så gi meg et hint. Takker for alle svar.


Kan du ikke kjøpe dem på webzoo da?
Nei har hatt så mange dårlige erfaringer dessverre, veldig synd siden de har så mye bra der. Håper de blir bedre i fremtiden. men skal ikke starte en ny Webzoo diskusjon nå..:P
Du kan jo prøve aquamanias da

Han har både i T5 og T8
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap