Hjelp, avstivningen midt på akvariet knakk, er dette ett problem/farlig?

veit ikke om dette er riktig plass og poste dette men lurer på en ting for det skjedde en liten ting i 540 literen igår og det er at stanga som går over i midten av karet som er festet i ramma oppe har knekt i festet på ene sden.. denne stanga er jo bare nagla fast og denne har rusta og knekt av så spørsmålet er bare hvor mye denne stanga har å si, ser jo at karet buler litt utover på midten men karet skal vell holde forde den var jo tross alt bare nagla fast med en liten nagl??
Samme skjedde med et 540kar jeg hadde og det sprakk. Tapp ned ca halvparten og kjøp deg lister og nagler og sett på to stk ved midten ca 20 cm fra hverandre

Mvh Per
PS Pass på så den gamle lista passer i ramma som før
utstyr for å sette nye nagler koster ikke mer enn 50-60 kr, så det burde ikke være til hinder for de aller fleste. Tapp ned til du får ordna det..
driver å tapper ut vann nå, men da får jeg dra å se om jeg finner noe nagleutstyr etterpå på clas ohlson
har fått kjøpt nagleutstyr og en alulist men må jo få bora hull til naglene å så må finne en måte å gjøre det mens det er fisk oppi der... de skal få sleppe å spise metalspon for det tror jeg ikke hadde vært så nice
lime teip under og rundt der du skal borre med limsia opp
ja tenkte på noe sånt men blir vell til at jeg tar 2 lister over midten da det er hull i toppen til det og jeg har ene utblåset hengende der
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap