Eheim amtop 800l/t

Har kjøpt ei Eheim Amtop som skal pumpe 800 l/t. Men etter nokre testar viser det seg at ho berre pumpar 180 l timen. Alle ventilane står på "open", og eg kan rett og slett ikkje skjøne kvifor ho pumpar så svakt. Har eheim "mech" og "substrat" i skålene (men dei er ikkje fulle ein gong). Pumpa er ca 1 mnd. gammal, la ikkje merke til dette i byrjinga, men akvariet vart ganske fort skittent, og overflata fekk ei slik proteinhinne, og det virkar som om algane har byrje å vekse ein del raskare. Hadde tidlegare ei utvendig pumpe som pumpa 300 l/t. Akvariet er 120l. Nokon som kan hjelpe?

Ufattelig irriterande når ting ikkej funkar som dei skal.
Plussmedlem
Enten så har du kjøpt Eheim eller så har du kjøpt Am-Top.
Eheim er ikke Am-Top.

Hva heter filteret? Nummer?
Sjølvsagt, må ha våre heilt vekke når eg skreiv innlegget. Det er ein amtopp - 3336.
Plussmedlem
Produsentens oppgitte spesifikasjoner er et filter som pumper uten mottrykk/motstand. Mulig også uten slanger og uten løftehøyde.
Skulle ikke forundre meg at det t.o.m. er uten filtermateriale.
Men at det skal bli så dårlig på én måned er nok uvanlig.

Kan det være at du har mye fisk og/eller fórer veldig mye?
Har nei har til og med flytta fisk til andre kar, byrja å fore minimalt, og har rensa den fleire gonger, men er akkurat same greia rett etter eg har rensa den, har ikkje vore særleg drete heller. Det står at den maksimalt bør ha 1.7 m løftehøgd, men har berre ca 1.3 m. Då forutsetter eg at den bør pumpe bra på 1.7m ellers kan dei vel ikkje setje dette som maks?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap