Juwel trigon 190

Hei
Var å henta eit brukt Juwel trigon 190 i går, og i dag når eg skulle testa lyset så fungerer det ikkje. Lyssystemet heiter Juwel high-lite, og er 70cm langt. (2 lysrør) Vart sendt med eit lysrør som ser heilt nytt ut (var i lysrørpakke), og det sto berre eit rør i armaturet frå før. Dette kan sjå ut som om det er øydelagt, men eg er ikkje sikker. Er det slik at lysa er kobla slik at om eit er øydelagt så virkar ikkje det andre? (Serie eller paralell, hugsar ikkje kva som er kva).

Og, viss ingen har peiling på dette, veit de om nokre gode utenlandske sider som med godt utval? Finn ikkje dette lyset på nokre norske sider iallefall.

Takk for all hjelp
Eg har samme type akvarie/armatur...Fekk sjøl problem med mitt armatur, virka som det var fukt som gjorde det
Eg bestillte nytt T5 Armatur på Webzoo
Vett kje eg om du vil ha T5 eller T8?? I mitt sto da T8 orginalt..

Eg trur du må ha 2 rør i for at det skal bli lys.
Prøv med andre lysrør visst du har heima,eg fant nåken som høyrte til på kjøkkenet dei virka.. då får du jaffal testa om det eg lysrøra som er fucka..

[URL=http://www.webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=444&produktid=3266&Navn=04. Bresslein T5-armaturer&HKatID=21][/URL]
Plussmedlem
Enda litt rimeligere hos Aquamanias.
Du finner lysrør der også.
Takk for svar.

Tok eit lysrør frå eit anna kar og bytte med det som stod i, og då fungerte det. Litt merkelig at om det eine ryk så fungerer ikkje det andre. Lite praktisk må eg sei. Men er ein erfaring rikare.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap