Spørsmål om varmekolbe.

Hei.

Hvilken varmekolber kan legges vannrett? Jeg har blitt fortalt at ikke alle kan det, så hvilken kan legges vannrett?
Yngve
Hei. Hvilken varmekolber kan legges vannrett? Jeg har blitt fortalt at ikke alle kan det, så hvilken kan legges vannrett? :)



Såvidt jeg vet kan alle kolber som tåler å være helt under vann legges ned. Hvorfor skulle dem ikke det?



-Tim
Ikke spør, jeg bare spør fordi jeg hadde hørt det ikke gikk med alle typer vannkolber. Men visst det går så er det topp
Det er et par ting som er greit å ha i bakhodet når man legger varmekolber vannrett. Jeg har hatt snegler (eple-/zebra-) som har satt seg fast bak vannrette kolber men aldri i loddrette. Og L-maller som legger seg oppå kolben med fare for å svi seg, hvis den ligger vannrett.
Yngve
Hei. Hvilken varmekolber kan legges vannrett? Jeg har blitt fortalt at ikke alle kan det, så hvilken kan legges vannrett? :)


Det står i bruksanvisningen om varmekolben kan senkes helt under vann, eller om den må ha toppen over vannflaten. Det varierer fra merke til merke, så du må nesten sjekke bruksanvisningen på den du har.
som jeg har hørt så tror jeg at jager kan legger vannret jeg hadde en juvel varmekolbe den var helt under vann den ble ødelakt. men min jager er helt under vann...
Tilfeldig bekjentskap
© Elizabeth Sandvær
Reklame for plussmedlemskap