Hvor kjøpe billige utvendige pumper?

vett noen om hvor jeg kan kjøpe noen billige utvendige pumper, se på profilen min for akvarie størrelse og hvor mangen fisker og det
Her i sogndal er det am-top pumper på halv pris. Dvs at du kan få pumper som pumper 1000l/t til 600kr, uten filtermedie sjølvsagt.
Det er billigere å kjøpe på nettbutikker som f.eks webzoo enn på zoobutikk. Det er også ofte brukte filter til salgs under rubrikk på forumet. Velg gjerne et filter som er beregnet på ca det dobbelte av det som står på filteret, altså et filter for akvarier på 200 l til et på 100 l. Det kan også være lurt å kjøpe et merke som er kjent, for da er det lettere å få tak i reservedeler og du er sikrere på at det ikke går ut av markedet med det første. F.eks er Eheim og Fluval kjente merker.
E.B.
Det er billigere å kjøpe på nettbutikker som f.eks webzoo enn på zoobutikk.


Ikke alltid at nettbutikkene er billigere, husk at man må også lege til frakt.

Kjøpte selv i dag Eheim 2073 til mallekarret mitt for 1800,- og feks webzoo skal ha 2100,- + frakt. Så fra tid til annen er det lurt å sjekke med zoo butikkene i nærområdet også.
Plussmedlem
Enig med Tom.
Eheim'ene jeg har er kjøpt på Dyrego' under en kampanje.
De var billigere en Webzoo. Selv uten frakt.

Ellers så kan du sjekke ut prisene på Aquamanias.
Ecco
Jeg har surfet litt etter rimelige utvendige filter i det siste og endte opp med denne fra webzoo. Prisen er godt under butikkpris og ca 400 kr billigere enn for eksempel nettbutikken til Tropefisk.

Men som allerede nevnt her betaler man litt for frakt og det er ikke så mange hundrelapper å spare.





Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap