Akavari

kan noen vere så snille og forklare meg hvordan et luftdrevet filter virker .hva som driver det osv..
har tenkt å kjøpe et men er litt skeptisk til det
Hallo
Luft drevet filter bli drevet av en luftpumpe som blåser luft inn i pumpa og "suger" vannet opp gjennom et rør.


Når boblene stiger opp blir det en strøm av vann "under" luftbobla som følger etter bobblen i røret og da blir det sirkulasjon gjennom svampen.

Håper du skjønnte va jeg mente

Kjetil
Bare husk at luftdrevne filtre bråker mye mere enn andre typer. Men om lyden ikke spiller noe rolle, så er slike luftfiltre ypperlige til bla. yngel akvarier etc.
Jeg MÅ bare spørre deg, Malla100... hvorfor i all verden skriver du AKAVARI i overskriften på hvert eneste innlegg du noen gang har skrevet her på AF?
En pussig vane som jeg ikke greier å finne ut hvorfor du gjør Så nå må jeg bare spørre, for jeg dør av nysgjerrighet! Hehe Jeg har sett det siden du ble medlem her, det er snakk om ganske mange mnd

Du mener muligens å skrive "akvarie", men du skriver det nesten alltid feil og skriver "akavari" (med en "a" for mye, og ingen "e"), og det gjør det enda rarere når du gjentar det hele tiden.

Så, hvorfor gjør du det med overskriften på alt du skriver? Spytt ut!

Man må ikke skrive noe som helst i overskriften på en eksisterende tråd hvis man bare skal svare. Men man må jo selvfølgelig skrive noe i overskriften når man starter en tråd da (som du gjorde her). Men hvorfor skrev du ikke "Spørsmål om luftfilter", når det er det innlegget handler om? Men du skrev "akavari" igjen....
Akavari
jo det har seg sånn at eg e litt lat .hver gang eg tar pila opp på tittel så kommer det jeg skrev sist opp ..derav så har det blitt det samme hver gang ..har liksom ikke gidda å skreve noe nytt...men nå er det gjerne på tida
malla100
jo det har seg sånn at eg e litt lat .hver gang eg tar pila opp på tittel så kommer det jeg skrev sist opp ..derav så har det blitt det samme hver gang ..har liksom ikke gidda å skreve noe nytt...men nå er det gjerne på tida

...det der med feilstaving har eg ikke lagt merke til før nå ...jaja får kansje prøve og rette på det også
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap