Spenningsomformer

hvor får man tak i likestrøm spenningsomformer fra 220-12v? finner bare sånn mann setter i bilen fra 12-220v. skal forresten ha det til sånn moonlight opplegg, har bestillt sånn sett med alt, mangler bare omformern så hadde vært greit og få en ganske kjappt
Spenningsomformer
hei, selger ikke biltema slike omformere da,eller clas ohlson.
Hvis moonlight-settet er med LED-lys, kan det være at du trenger en LED-trafo (transformator/driver). Ville ikke kjøpt trafo på Clasw eller Biltema, finn deg heller en butikk som selger elektromateriell. For du er ute etter en vanlig trafo, som gjør om 230V i veggen til 12V i lampa? Ikke omendt?
er ikke led, er rør så det går bra, skal ha fra 220 til 12v ja biltema har bare omvendte til å ha i bil =/
Nettadapter 3-12 volt finner du bl a på biltema og Clas Ohlson
da blir det nok en sånn en ja
jeg fant en her hjemme nå som jeg har målt litt på, og kommer fram til at den gir 35v ut igjen. vil det skade noe som skal ha 12v eller går det?
det er egentlig en lader har jeg vel forstått tysken rektig her, har aldri hatt tysk før, men: Fur batterien von 0-12v/220 mAh-5Ah.
Kan vel bare tolkes en vei: for batterien fra 0-12v osv...

eller er jeg helt på jordet, når jeg måler utgangen på den får jeg 35v =s
Normalt
Ole Trondsen
hvor får man tak i likestrøm spenningsomformer fra 220-12v? finner bare sånn mann setter i bilen fra 12-220v. skal forresten ha det til sånn moonlight opplegg, har bestillt sånn sett med alt, mangler bare omformern så hadde vært greit og få en ganske kjappt :)
Hvis det er en batterilader så er det normalt at den gir 35v når den er ubelastet..
så da kan jeg bruke den da, for da gir den 12v under belastning?
Stabil spenning
Ole Trondsen
så da kan jeg bruke den da, for da gir den 12v under belastning?
Kun hvis du har et batteri mellom for å få jevn spenning
Tilfeldig bekjentskap
© Demian Rørvik
Reklame for plussmedlemskap