Reservedeler

Inaktiv bruker
hvor kan det kjøpes reservedeler til eheim 2211 utvendigpumpe? og eheim slanger ?
Hvilke del av pumpa trenger du ny?
Webzoo har reservedeler til Eheim-pumpene. Se der om du finner det du søker. De har også slanger til pumpene.

Du kan også handle eheimprodukter hos utenlandske nettbutikker - og sannsynligvis spare noen kroner. Danske og tyske nettbutikker brukes av flere her inne. Søk litt i trådene på nettbutikk, så finner du mye - eller spør her, dersom utenlandske nettbutikker er aktuelt.
Inaktiv bruker
jeg handler gjerne fra utenlandske nettbutikker.
tror det er rotoren som begynner å tulle litt. den som lager suget i pumpa.
magneten er litt skadet og den hang seg opp her om dagen
Reservedeler eheim
jeg handler alle reservedeler til eheim hos webzoo.for det første er det enkelt i henhold til reklamasjoner og service.utenlandske nettbutikker er rimeligere i utgangspuktet men det tar veldig lang tid når det gjelder reklamasjoner,å tid er penger,å da hjelper det lite å spare litt i for hold til norske nettbutikker.det er min mening om den saken.
Inaktiv bruker
sant nok har bestilt litt div fra webzoo nå.
er det noen som vet hvor mange L/t eheim 2211 tar? er denne passelig til 200liters akvariet. kjøpte alt brukt og selger sa bare at pumpa var overdimensjonert iforhold til akvariet
I følge steder jeg har funnet på nett, så fungerer Eheim 2211 opptil 150l akvarier. Altså er det ikke overdimensjonert, og heller for lite.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap