Filter

er det mange her på forumet som har dårlig erfarig med eheim pro3e serien ønsker svar,har bare god erfaring jeg.
Filter
som jeg ser ingen som har dårlig erfaring med eheim pro 3e serien.
Jeg har ingen erfaring med Pro3e, men med Pro3 og er veldig fornøyd. Disse filtrene er jo relativt like, bare at Pro3e også har en del elektronikk.

Men hva er du egentlig ute etter?

Noe som kan ettervært gå ut over Pro3e er at elektronikken kan svikte, men det gjenstår jo å se.
Filter
det jeg er ute etter er att enkelte her på forumet utaler seg på noe det ikke har erfarig med,å utale seg om ting de ikke har peiling på angående nevnte filter å si at en ikke anbefaler filteret når en ikke vet noe om det.jeg har hatt nevnte filter i noen år uten problem,så åsi en ikke anbefaler filteret er jo noe tull,i henhold til eletronikken har jeg aldri hatt noe problem.jeg og var skeptisk til elektronikken helt til jeg snakket med per øyvind i webzoo ,han fortalte att disse filterene ikke var mer problem med enn andre,selv om det er elektronikk i filterene som det er snakk om.men det er jo klart att enkelte er skeptisk til noe med elektronikk.
Jeg har erfaring med Pro3e 2078 siden filtertypen ble introdusert, er idet store og hele svært fornøyd.
I begynnelsen var jeg fascinert av bølgefunksjonen, men de siste to årene har det gått på full guffe hele tiden.
Ett lite irritasjonsmoment er det dog, kalibreringsfunksjonen starter hele tiden nå når jeg har en ekstern Co2reaktor tilkoblet.
Synes den nyttigste funksjonen er flowindikatoren, denne sladrer om at det er på tide med en rens.
Ildhale
det jeg er ute etter er att enkelte her på forumet utaler seg på noe det ikke har erfarig med,å utale seg om ting de ikke har peiling på angående nevnte filter å si at en ikke anbefaler filteret når en ikke vet noe om det


Jeg skjønner at det traff et ømt punkt da jeg ikke ville anbefale et filter som du tydeligvis har.

Et spørsmål til deg: Ville det vært bedre om jeg anbefalte et filter som jeg ikke hadde erfaring med, enn at jeg ikke anbefalte et filter som jeg ikke hadde erfaring med?

At økt kompleksitet fører til økt feilrate, er et generelt prinsipp i automasjon, prosesstyring, maskinvare- og programvareutvikling. Jeg trenger ikke erfaring med spesifikke systemer for å kunne uttale meg på generell basis.

Her er litt lesestoff:


Filter
det beste er ikke å utale seg om noe før en har prøvd de ulike modellene,men det er jo klart en vill anbefale noe enn har go erfaring med.du har go erfaring med pro3 serien og ikke pro 3e serien for du ikke har prøvd modellene slik som meg og jan ove,med flere.jeg er enig i at pro 3 serien er bra filtere,men jeg er og fornøyd med pro3e serien og.tror ikke det er noe dårligere filtere.jeg tåler å høre ting når personen utaler seg om noe han eller hun har peiling på.
EHeims filtre over hele fjøla er som regel dønn solide, men de vil også ha en produskjon med en viss feilprosent. Har hørt om feil på elektronikken på disse, men dette var rundt når dem ble introdusert.

Grunnen til at jeg ennå ikke har vurdert elektronikk filtrene dems er prisen og at jeg ikke ser noen grunn til de funksjonene som elektronikken tilføyer.

Jeg har som prinsipp at det enkle ofte er det beste når det kommer til akvariehold
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap