Litt boblehjelp?*bilde*

Heisann!

Jeg er veldig nybegynner og lurer på:

Hvordan får jeg bobler som siver opp langs hele bakgrunnen?

Jeg har en pumpe(sera air 110 plus)

Linker mottas med stor takk!

Har vært så flink å illustrert hvordan jeg vi ha det,i paint...
Inaktiv bruker
Det er ingen vits å lage flere tråder som omhandler det samme. Du har allerede fått svar på dette spørsmålet i den andre tråden din...

Svar
Erik Silgjerd
Det er ingen vits å lage flere tråder som omhandler det samme. Du har allerede fått svar på dette spørsmålet i den andre tråden din... ;) [URLBLOCK1]


beklager så mye,Erik.Men jeg er som sagt ny her,og regnet med at dette spørsmålet kansje passet bedre inn under teknisk,og at kansje noen der hadde svar på spørsmålet mitt som omhandlet trykk i slangen.

Jeg sletter gjerne spørsmålet ditt om det plager dere at jeg poster det her.


(det kan forresten også være greit å ha det her om det er noen som lurer på det samme,for det vil være lettere å lete opp)
Hva med å søke etter 'air curtain' på ebay. Jeg mener jeg så noen med lys også.
I tillegg til svaret jeg ga i den andre tråden din kan jeg vel forsøke meg på det andre spørsmålet også. Er pumpa for liten blir det dårlig med bobler. Er den for stor kan det bli i meste laget. Noen av mine pumper kan justeres. Der jeg ikke kan det har jeg satt på en avgrening på slangen ved pumpa med en slangestump og klemme slik at jeg kan slippe ut litt luft, og regulere til det bobler passe mye.
Hans E
I tillegg til svaret jeg ga i den andre tråden din kan jeg vel forsøke meg på det andre spørsmålet også. Er pumpa for liten blir det dårlig med bobler. Er den for stor kan det bli i meste laget. Noen av mine pumper kan justeres. Der jeg ikke kan det har jeg satt på en avgrening på slangen ved pumpa med en slangestump og klemme slik at jeg kan slippe ut litt luft, og regulere til det bobler passe mye.



tusen takk for svar!Jeg prøver det du sier her jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Atle Abel Salvesen
Reklame for plussmedlemskap