Anbefal meg en stille filterpumpe!

Jeg har kjøpt en Am-Tec (?) innvendig filterpumpe som bråker noe sinnsykt...*grrr*
Jeg innser at et nytt filter må kjøpes, men har lite lyst til å prøve og feile på nytt igjen...

Så fortell meg om stillegående innvendige filtre med kapasitet på opp til 300 L akvarier (jeg har 140 l) som ikke koster skjorta.
eheim piopower 240 eller eheim 2224, har en 2224 på soverommet og hører den ikke engang.
Eheim Biopower 240 er stillegående og bra - opptil 300l er det vel ingen interne filtre som klarer på en god måte, men det skulle holde greit til et 140l med normal belastning.
Tusen takk, nå har jeg i allefall to (tre?) forskjellige å sjekke ut.
jeg syns allle invendige filtere lager litt støy, mend de utvendige er så stille at jeg stadig må sjekke om de er på i tilleg er de mye bedre en invendige filter, og tåler myyye mer fiske belastning, en innvendige pumper
katie_Discus&L200
jeg syns allle invendige filtere lager litt støy, mend de utvendige er så stille at jeg stadig må sjekke om de er på ;) i tilleg er de mye bedre en invendige filter, og tåler myyye mer fiske belastning, en innvendige pumper :D

Skulle gjerne hatt utvendig filter, men jeg har akvariet stående på et åpent stativ, og en liten gutt på 1 1/2 med veeeldig lange og til dels destruktive fingre, hehe. Så det får vente til jeg har et sted å gjemme unna bøtta.
ok
tetratec innvendig pumpa mi er musestille =) så lenge den er helt under vann da.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap