T5 heldekkende uten dekkglass?

Hei
Noen som vet om t5 armatur på 50x150, 4x80 watt, som ikke krever dekkglass? Har helglass kar, så dekkglass blir vanskelig.

Har funnet heldekkende hos de fleske nettbutikker, men de er laget for rammekar med dekkglass.

Vil ha heldekkende topp - ikke hengelampe. Har 2x150 HQI og 2x54 watt t5 i dag, men vil gjerne over til en heldekkende topp med omtrent samme lysmengde.

Tips?
Hva med T5 heldekket fra Aquamanias? 2x80w T5, burde være knall. Dette er bare 2 lysrør, ser du egentlig vil ha 4 som jeg faktisk er enig i.
Hadde jeg brukt litt lengre tid i forrige innlegg hadde denne kommet med også. 4xT5 heldekkende armatur
Hvis den går akkurat innenfor karet, er det bare å bruke silikon å lime på noen glasslister i hver ende. Genialt
Stemmer har sett noen slike. Men de som har 4x80 er ofte 60 cm bred, og karet mitt kun 50.... (i toppen) 150x50x60. Må være 50 cm på kortsiden, ellers vil det stikke utenfor bakveggen.

Sloppy
Stemmer har sett noen slike. Men de som har 4x80 er ofte 60 cm bred, og karet mitt kun 50.... (i toppen) 150x50x60. Må være 50 cm på kortsiden, ellers vil det stikke utenfor bakveggen. :-)


Skjønner, men det står at den er 150x50 og da er den vel 50 cm i bredden, som karet ditt. Dvs at karet ditt da er 150 cm langt, 60 cm høyt og 50 cm bredt. burde passe det da??
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap