Hjelp til co2 overgang

Hei!
Jeg har fått tak i en Co2 regulator, og ei co2 flaske.
Problemet er bare at jeg trenger en overgang imellom dem.
Noen som sitter inne med en kompetanse ang dette?
Trenger virkelig hjelp!
(Se vedlagt bilder)
http://www.us-aquaristikshop.com/co2-adapter/?xploidID=l8pm3kg587g0u547gmkvl91fl72o7ri5


På linken over bør det være mulig å få tak i overgangen du trenger.
Ser ut som det er fra engangs- til paintball kanskje?
Skal bruke det fra en helt standard paintball co2-flaske på 20 ounces.... til en heilt enkel regulator kjøpt på e-bay...

Flaske
Regulator

Hadde håpt på å kunne skaffe til en overkommelig pris... men der stende no ikkje nokken mål noen plass...

Er ingen ræser på tysk:p
Er regulatoren din for stor eller liten til flaska??
regulatoren er for stor... åsså har flaska slik pinneventil... regulatoren har ikke den funksjonen...
kanskje du kunne fått AGA i bergen til å sette på en 22 mm på flasken? så kan du bare koble den rett på!!
Hadde absolutt vært det beste

Men tenke litt på den nålventilen.. der må no uansett vere en slags ventil på flaska... den regulatoren eg har no, kan ikkje kobles til en nålventil... så må kansje ha en overgang fra den regulatoren, som er "fast" i den hele tide... for deretter å koble det til flaska... trur at det eg igrunn treng, er en kobing som kan fjerne den nåleventilen(noe som kanskje ikkje går pga sikkerheten). Så kanskje heller en ventil, som fjerner nålventilen? om du forstår ka eg meiner...:p
overgangen er veldig vanskelig å oppdrive.
Verken TESS, AGA, Gasservice eller EDSport har overganger som passer.
Setter nå mitt håp til Proflex...
Firmaet jeg linket til kan lage den overgangen du trenger, om du sender de en mail med bildene og forklarer på engelsk så går det nok bra.
Ser faktisk ut som regulatoren bruker det standard gjengesnittet som er på alle refyllbare Co2-flasker. Hadde det vært meg hadde jeg droppet paintballflasken og heller kjøpt en vanlig Co2 flaske, enkelt å få fylt mange steder.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl
Reklame for plussmedlemskap