Termometer?

går det an og bruke denne i akvarie?

skal ha red bee reker i et akvarie men så vil eg finne ut hvor mye temperaturen svinger før eg har dei oppi..

takker for alle svar...
Tror det går å bruke sånne, men ikke la den henge oppi hele tiden. Har lest at de kan vise feil temperatur etter en stund da. Dessuten kan du sjekke at den er OK hvis den viser samme inne- og utetemperatur når føleren er oppe av vannet.
Du kan for eksempel bruke termometer som du bruker til mat? Slik du stikker i kjøttet for å se temp. inne i kjøttet mens du steker. Men den er såklart noe dyrere.
takk for svar...

ja kan jo bruke sånn steketermometer..men er det noen termometer som er bereinet til akvarie som viser max og min??
thomsen
går det an og bruke [URLBLOCK1]i akvarie?

Jeg har brukt dette termometeret til akvarium i flere år, og det har fungert bra hittil.
thomsen
takk for svar... ja kan jo bruke sånn steketermometer..men er det noen termometer som er bereinet til akvarie som viser max og min??




Det finnes flere forskjellige som er beregnet til akvarier. Anbefaler de i glass, som festes med sugekopp på innsiden av karet. Ligger på rundt ca 30 kroner for disse
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap