Filterpumpe til 275-liter.

Jeg er helt fersk med store kar, men nå ser det ut til at drømmen blir virkelighet
Jeg skal kjøpe Akvastabil Mark II, 275-liter og jeg skal ha ekstern pumpe og varme. Har dere noen anbefalinger på pumpe og varme til denne størrelsen?
Forskjellige fisk har forskjellig behov for filtrering og sirkulasjon. Store fisk griser mer enn små fisk. Flere fisk produserer også mer avføring. Så... hvis du forteller oss hva slag fisk du skal ha i 275 literen og ca. antall så har vi kanskje et forslag.
badat
Forskjellige fisk har forskjellig behov for filtrering og sirkulasjon. Store fisk griser mer enn små fisk. Flere fisk produserer også mer avføring. Så... hvis du forteller oss hva slag fisk du skal ha i 275 literen og ca. antall så har vi kanskje et forslag.


Jeg har ikke kommet så langt som til å tenke på fisk ennå, hehe. Men det vil nok bli mange små fremfor noen få store. Har litt lyst på filter og varmekolbe i ett, slik at jeg slipper å ha kolbe i karet. Synes det er penes uten noe i karet
To forslag: Eheim 2028 (høy kvalitet, høy pris), Am-Top 3337 (billigvariant av samme filter). Men det finnes mange flere i samme størrelse, både fra Eheim, Fluval, Tetra og andre.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap