Noen tips til hvordan filter jeg skal velge til 70l?

Jeg har fått tak i et brukt kar på 70 l som jeg skal ha i tillegg til de andre akvariene jeg har. Det som var dumt var at det ikke var noe pumpe og filter i den, det tenkte ikke jeg noe på i det hele tatt når jeg så annonsen, regnet med at det var med.
Noen tips til filter her?? Gjerne en som har justerbar gjennomstrømming.
Fluva U3 er ett kjempefilter.

her er der.
:)
Takk for tips, noen fler som har erfaringer å dele??
Er utvendigfilter noe alternativ for deg? Da ville jeg anbefalte Tetratec700.
Ellers ville jeg også anbefalt deg JBL sine innvendige pumper, de lager hjørne pumper med en genial feste metode. magneter.
Eller du kan velge hjemmelaget hjørnefilter, da er det i alle fall ikke noe å si på kapasiteten, og det er en smal sak med rengjøring. Tar litt plass da...

Valgte et Eheim Compact 600 powerhead til 54-litrene, det er stillegående og kan stilles fra veldig lite til nesten storm, men plutelig finner jeg det ikke igjen hos Webzoo. Glasslister kuttet de hos Dahls Dyrerike, betalte ikke stort :o)
:)
Mange gode tips. Jeg har vært å kjøpt Eheim inner filter. Fåt teste den å se. Hvis ikke er det jo bare å selge den. Det ble en Eheim pickup. 220-500 l/t.
Det ble en del strømninger i vannet, kanskje litt for mye, får teste forskjellige rettninger på utsug.
Kan hende jeg velger et utvendig filter senere til 180 literen min. Og det var egentlig en god idé å bygge en selv...
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Berrum
Reklame for plussmedlemskap