Eheim deler

Hallais, Merket idag at det er ett brudd der jeg trer på slangene, Har tatt det av og limt det men kunne tenkt meg en ny del fordi jeg syntes det er litt mer betryggende..Ok, Det er en Eheim pro 2 pumpe med 3 filter bokser, Kan den hete 2028? Er det noen som har en sprengskisse av denne pumpa? Og vet hvor jeg får deler, Gjerne i utlandet.
Ta et søk på ebay. Skriv 'eheim' i søkefeltet og bla deg igjennom så finner du nok den koblingen tenker jeg. Har kjøpt endel utstyr på den måten jeg til gode priser og levering i løpet av 4-5 dager etter kjøp.
Da så
Da har jeg trålet nettet, Eheim.com selger visst ikke til privatpersoner, Og de som hadde den på ebay sender ikke hit til berget, Jeg får prøve lykken hos dahls i morra, kan jo hende han har noe på lager...

Hvis det er noen som har noe deler liggende til 2028 så leter jeg etter den som slangene sitter i, nede på pumpa,

Eheim 7444578 Munnstykke ut/inn 2026/28- 2326/28

Takk for hjelp uansett
Her kan du prøve en annen levrandør som stort sett har alt av deler til Eheim;

Først finner du nummeret på pumpen, deretter kan du trykke deg videre inn på den pumpen du har for så å bestille den delen du trenger.

Benytter selv firmaet og har bare god erfaring med de. Kan ta noen ekstra dager før levering første gangen du bestiller.

Marius Johansen
Hallais, Merket idag at det er ett brudd der jeg trer på slangene, Har tatt det av og limt det men kunne tenkt meg en ny del fordi jeg syntes det er litt mer betryggende..Ok, Det er en Eheim pro 2 pumpe med 3 filter bokser, Kan den hete 2028? Er det noen som har en sprengskisse av denne pumpa? Og vet hvor jeg får deler, Gjerne i utlandet.

Er delen grå eller rød? Hvis den er grå, kan det hende Eheim sender deg ny del gratis (hvis det er en 2028), da det var en produksjonsfeil på delen. Se her...
Daaaaaaah
Har funnet på webzoo, ble nok litt stressa igår og hoppet over en side.. Og jeg har den røde duppeditten det snakkes om så er nok den nye revisjonen... Takk for hjelp nok engang.
Tilfeldig bekjentskap
© Peter Michael Sørensen
Reklame for plussmedlemskap