Trenger hjelp ang lekasje i et feste.

står her å river meg i håret. det lekker!! i den en greia du skrur fast i pumpa. jeg vet jo hvorfor. for jeg får ikke skrudd den helt på. har tilogmed bytta den skru dingsen med en ny. får den fortsatt ikke helt ned. er det den greia på pumpa som er ødlagt på noen måte da aller? kan ikke se no galt med den heller egentlig.
glemte i alt kaoset her å si hva slags pumpe det er. er en utvendig am top. som snart går ut vinduet. frustrert
Samme her
Men enden på visa var at jeg bytta begge koblere komplett og da ble det bra,, Skjønner jo at dette ikke er til noe hjelp, Mine lakk også i begge stenge/åpne ventilene.. Du kan jo prøve og ta det helt løst, Og sette deg ned og se om du ser om det ligger noe dritt nedi der eller om det er noe mulighet og justere, Er det mørkt er det fort gjort og få entret gjenger litt skjevt og da lekker det som ei ræv... Lykke til og håper du har noe reserve pumpe så lenge.
Kjenner ikke AM-topen så gått, men ligger o-ringene (pakningene) der de skal være?. Er de hele? Er de myke (OK) eller harde (ikke bra). ikke noe som ligger mellom. flatene som skal presse mot er ren og hele og gjevne?. Pakningene ligger gjevnt fordelt?
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap