Varmekolber fra usa

Jeg var så "smart" å handlet to varmekolber på ebay på 50watt og 200watt. På begge varmekolbene står det 100-120volt og 50-60hz. Jeg tenkte det er jo bare å bruke et norsk støpsel, men så oppdaget jeg at det ikke er samme strøm som i Norge. Hva skjer dersom jeg bare plugger de rett i støpselet med en overgang? Hjelp...?
Plussmedlem
Antar både emballasjen og selger oppgir MÅ IKKE BRUKES MED 220 VOLT

Med mindre du bruker en 220volt konverter kan disse ikke brukes.....
Selger sa ikke noe om det, men spurte ikke da jeg ikke tenkte så langt. Står bare 100-120volt og 50-60hz på kolben og embalasjen. Står ikke noe om at det ikke mer enn det.
den ryker ganske kjapt om du plugger den i veggen hjemme. men man får kjøpt adaptere som tar spenningen ned fra 220 til 120V
dette kan fort bli dyre varmekobler..

du trenger en sånn en for og få brukt dem http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=162467154
Hm, blr dyrt å kunne bruke de da... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en billig og god 50watt og en 200watt? Betalte 150kr til sammen for de to jeg har nå, er sikkert ikke noen som kan mache det.
Det er et poeng med å investere i gode varmekolber: Det er mindre risiko for at de klikker og dreper fisk for hundrevis eller tusenvis av kroner.

Hvis du sparer på varmekolbene kan du risikere at det blir dyrere enn du trodde.

Prøv norske, eventuelt tyske, akvarie-nettbutikker. (Husk å ta moms/toll med i beregningen når du ser på utenlandske butikker.)
hei så langt jeg ser er varmekolbene fra webzoo.no billigst .. aquarium systems
eheim varmekolbe på www.webzoo.no
I rest my case...
Kjøpt meg 2 eheim nå =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap