Er fluval innvendig pumpe bra?

Er denne typen innvendig pumpe bra, og hvilken til 128 liter?

http://webzoo.net/default.pl?showPage=555

har nå Fluval plus 3, og den er ikke god nok.

Evt hvilke andre innvendige pumper er bra?

Er det mye dyrere i butikk enn på nett?
For et 128 l ville jeg absolutt ha valgt en utvendig pumpe. Det blir for stort til å ha innvendig pumpe og det vil ikke fungere bra nok desverre.

Jeg kan ikke anbefale innvendig siden jeg kun har det i en 60 l. Men evt utvendig så kan jeg anbefale det jeg selv har: tetratec.

Generelt sett tror jeg aquamanias har overall de beste prisene på slikt.
den du har burde fungere bra nokk til ditt kar, har du modifisert det? viss ikke gjør det=) ta ut kasettene eller va det er i den fluval modellen du har, og stapp blåfiltermatter i (helt full) kan gjerne stikke ut fra bunnen og (ha av bunnlokket)

ellers er dem nye fluval filtera veldig bra også ja.
men utvendigt er jo best da eg har ein Utvendig Fluval 405 eg ikke bruker, det er kraftigt og stort og burde holde karet ditt reint i lang tid fremover
det er egnet for kar opptil 400liter.

500kr + 160kr frakt.
Hei

Jeg bruker fluval innendige pumper selv.

Kjøpte først pluss serien, og så kom U serien og den virket som skulle være bedre så jeg kjøpte inn 2 av di størrste for og heller bruke dem,
men jeg byttet fort tilbake til og bruke pluss pumpene.
U serien er langt fra så god som pluss serien.

Et tips: Dersom det ikke holder og bruke 1 pumpe i karet ditt så kan du bruke 2. En på hver kort side.

Bruker 2stk pluss4 i mitt største akvarie(270l) og det fungerer fint.
Bør kanskje gå for utvendig filter da. Og håpet er jo å få tak i et større akvarie på sikt, har veldig lyst på det, hehe. Og da kan jo den pumpen din proxo også brukes til det akvariet.

I mellomtiden så setter jeg inn en pumpe til, for å hjelpe på sirkulasjonen.

Sender deg pm Proxor.
ps, jeg har modifisert pumpen og har blå svamp i den.
Tilfeldig bekjentskap
© Berglind Sandaas
Reklame for plussmedlemskap