Aqua medic co 2 reaktor

Jeg har denne reaktoren fra aqua medic, som jeg skal koble til mitt utvendige eheim 2224 med slangedim 12/16.

I produktbeskrivelsen står det at tilkoblingsdelene er 12/16, men på den reaktoren jeg har er tilkoblingen for 16/22. Jeg trenger altså overganger for å få det til.

Jeg prøvde å lage overganger ved å bruke små slangebiter i dim 16/22, men det ble ikke bra. Er det noen som vet om det finnes slike overganger ? Det er vel sannsynlig at Eheim har slike, men tysken min er alt for dårlig til at jeg klarer å finne de. Hos Webzoo står jo reservedelene oppført på tysk, og uten bilde, så jeg er helt sjanseløs.

Mine utilstrekkelige tyskkunnskaper fikk jeg bekreftet her om dagen, da jeg bestilte et filter fra Tyskland. I samme pakke, slang jeg med en boks med malletabletter, jeg trodde var for pleco/ otto osv. Det som kom var cory- tabletter, som jeg har 3 fulle bokser av fra før! Heldigvis var filteret riktig

Så om noen kan hjelpe meg med et artikkelnummer, eller noe annet jeg kan bruke, blir jeg glad.



Ja, den trenger jeg !

Tusen takk
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap