Hvor finnes t8 rør til 160 cm armatur?

Hei!
Har leita rundt og finner ikke noen som har lysrør til 540 litern min. Et gammelt kar av typen akvastabil. Selve armaturet er heldekkende akvastabil, 160 cm langt.
De tidligere eierene har tydligvis gitt opp, og satt inn et lysrør fra Osram.

Jeg vil gjerne ha ordentlige akvariumsrør, som gir fisker fine farger og plantene gode vekstvilkår.
tror nok du må ta en tur til nærmeste akvariebutikk og få dem til og bestille det.
ser de har noe 80 w på Unimati men de sender ikke lysstoffrør så jeg nå
Skal vel ikke ha 80 Watt i denne parabolen da den sikkert ert T8. Da er det vel 58 Watt som teller.

Når det gjelder rør så er det ikke noe å utsette på Osramrørene hvis de er i TLD 865 eller 860. Poenget er å få rett Kelvin på de. Er det standad butikkrør er disse 2700 Kelvin og disse er ikke egnet til akvarie.
I armaturen din så regner jeg med det er 58w lysrør, webzoo, aquamanias og akvasia selger disse.

80w tilhører t5 lysrør
Tusen takk for svar!
Det er t8-rør i denne gamle armaturen ja. Da får jeg ta meg en tur på Krizoo i Stokke og få dem til å bestille til meg.
Har ikke den helt store trua på å få lysrør i posten...
er helt safe å få lysrør i posten, har aldri hatt noe problem med det heller aldri hørt noen som har fått problemer med det. De pakker det inn i et 1,5m - 2m langt papprør, og det er helt fint beskytta der.
Tilfeldig bekjentskap
© Rune Rebnord Antonsen
Reklame for plussmedlemskap