Pulserende lysrør ?

Handla ny topp med armatur til 110L'ern min, og der sitter det nå 1 stk Juwel Day-Lite og 1 stk Juwel Warmlite 18w lysrør. Jeg har ikke hatt slike rør før, så ble litt bekymra da jeg etter ei lita stund la merke til at Warmlite lysrøret ser ut som det pulserer. Trudde først det var bevegelsen i vannet som fikk lyset fra akvariet til å bevege seg, men det er faktisk noe inni lysrøret som beveger seg. Skal det være slik, eller er det et tegn på at lysrøret holder på å ta kvelden ?

Det kan virke som om røret er på vei til de lysende jaktmarker ja. typisk oppførsel for slike rør det der.
Akkurat ja... hmm... noen tips til hva det bør byttes i, noe som går sammen med det jeg har igjen (day-lite) ?
OleBV
Akkurat ja... hmm... noen tips til hva det bør byttes i, noe som går sammen med det jeg har igjen (day-lite) ?


Tja, du kan jo kjøre med den kombinasjonen du har hatt til nå?! Jeg har også brukt Juwel sitt Colour rør. Det får frem fargene i fisken veldig fint. Det er ikke et super bra rør mtp planter, men det har fungert tilfredsstillende til det også . Juwel Blue og Marine white bør du ikke bruke hvis du har planter. Dette er i utgangspunktet rene saltvanns rør, men de brukes av flere til Malawi har jeg sett.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap