Rekkefølge på filtermedier i juwel innvendig filter

hei

Har fått i hus en vision 450 med innvendig filterboks, så leser jeg på den ene pakningen med filter at det groveste skal ligge i bunn også blir det finere oppover, er det noen som kan bekrefte at det er riktig, for i mine øyne blir det litt feil med tanke på inngang/utgangs høl (den suger inn i toppen? og ut på siden?)

også di filtera jeg fikk med var bare sånne blåmatter i forskjellig tykkelser, er det bra nok eller skal jeg ha sånne bioballer/kjerramikk rør eller hva det heter oppi der et sted?
Filter
hei dette stemmer men du trenger ikke og benytte kullfilter dette er noe man benyter etter man har benytet medesiner.
Filterene er gode slik de er, så du trenger ikke og bytte dem ut, har selv juwe trigo 190L, men har tatt ut filter da jeg ikke synnes de er noe finne. Har brukt orginal filterene til juwel på andre kar med gode erfaring.
Hilsen Tommy
okei

har kjøpt dette brukt så det er limt på bakgrunn og tar jeg vekk filterboksen så vil det mange no bakgrunn og iogmed prisen på sånne seksjoner så lar jeg være :p

Driver og fyller opp med vann nå =D
Litt skeptisk til gulvet og vekten, det knaker noe i konstruksjonen her, men det går seg nok til
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap