Lysarmatur slår seg av når jeg snur det?

Satte opp ett nytt 115.L Akvarium m/Armatur og lysrør som ble kjøpt for ca.4.måneder siden idag,det har stått til oppbevaring trygt og tørt inntil jeg har kunnet få det opp.
Alt virket som det skulle når jeg satte det opp i går og jeg lot lyset stå på p.g.a planter jeg hadde satt inn i Akvariet,i ca.5-6 timer.Idag tok jeg av hele Armaturet for og sette oppi noen dekorasjoner,før jeg satte det på igjen,men nå virker plutselig ikke lysrørene lenger!
Jeg tok da av Armaturet og snudde det rundt så lysrørene vender opp og da blinker begge lysrøra før de slår seg på og lyser som vanlig.Men så snart jeg snur det så lysa vender ned så slokner de igjen.
Er det lysarmaturet som det er noe veldig galt med her?Synes det virker veldig rart at lysrøra virker som de skal det ene øyeblikket og så slukner de...
Tok og sjekket og vred for og se om lysrøra var løse eller det var noe ledninger som ikke var helt i orden,men alt ser jo fremdeles helt nytt og helt ut.
kan være tenern te lys røran
Kenneth Olsen
kan være tenern te lys røran

Det var visst ett eller annet med selve armaturet viste det seg,da de nede på butikken fant frem ett annet armatur fra lageret som hadde samme feilen,uansett hvor mye de fikla med lysrøra.Så jeg var visst ikke den første til og komme ned med dette armaturet,så jeg var heldig og fikk byttet det i ett nytt ett i dag.
Tilfeldig bekjentskap
© Gro Solvang
Reklame for plussmedlemskap