Bakgrunn til laaaaangt kar

Er ute etter en grunn bakgrunn til mitt kar med lengde 320 cm, dybde 40 og høyde 60 cm. Siden karet er så grunt vil jeg helst ha en bakgrunn som ikke bygger så mye. Linker, tips og lignende mottas med takk!
Du kan jo bruke slimline bakrunden til Back to Nature
den bygger vel ikke med en 1,5 cm samt at den kommer i moduler slik at man limer sammen det man trenger
Akvadekor.com har jeg nettopp bestillt fra. Knall service hvor du får det sånn du vil ha det. Har ikke fått bakgrunnen ennå men har snakket med andre der som er veldig fornøyde. Hyggelig priser også.


Noen som har erfaring med disse? Holder de? Så noen hadde omtalt en lignende og at maling flasset av på de allerede etter et par uker. Og vet noen tykkelsen på de?
Har brukt den, var veldig fornøyd med den

Vidar
Stod dette akvarie til salgs her på akvaforum i fjor ? Kjenner liksom igjen målene.
VB
Har brukt den, var veldig fornøyd med den Vidar


Husker du tykkelsen sånn ca?
Rundt 2 cm syns jeg å huske, jeg brukte den som var litt mørkere i farve.
Tror jeg ville foretrukket denne.

Evt. den som har fargen gneis:

Slimline har 2 ulike deler, slik at om du skal ha flere i et kar, så er det ikke det samme mønsteret som gjentar seg for hver rute. Vet ikke om andre lignende bakgrunner har dette.

Slimline bygger ut maks 2 cm, og har usynlige sømmer.

Jeg er veldig fornøyd med mine slimline bakgrunner :o)
Flere med erfaringer med noen av disse? Som har hatt de gåendes en stund i kar. Vil bare høre at de holder seg så jeg slipper å måtte bytte når jeg først har satt de i

Og takk for kommentarer.
Tilfeldig bekjentskap
© Trude Hell Larsen
Reklame for plussmedlemskap